سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن

طراح اپلیکیشن :رشد فروش نرم‌افزارهای موبایل امروز ‌به بی‌بدیل‌ترین و پول‌سازترین ابزارهای تکنولوژی مبدل شده. پس باکمی هوشمندی می‌توان تجارت را بر این اساس از نو پایه‌ریزی کرد و با مشتری به گستردگی کشور در ارتباط بود. طبق آمار غیررسمی در بسیاری از کشورهای درحال‌توسعه در حدود 95% از مردم دارای تلفن همراه و قریب 65% دارای تلفن هوشمند هستند کما اینکه بیش از 75% وقت کاربران در اپ های موبایل و در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری صرف می‌گردد.

بدیهی است این‌گونه استفاده از این تکنولوژی سرآمد بهبود تجارت شما و درنتیجه افزایش تعامل با مشتری فراتهران و بالا بردن راندمان کسب‌وکار شما خواهد شد…

طراحی اپلیکیشن موبایلطراحی اپلیکیشن موبایل

فراتهران شرکتی است با قدمت 17سال طبق روزنامه رسمی خود با افتخار پیمانکاری بیش از 3200 پروژه و دارای گروه بندی 4شورای عالی انفورماتیک و پروانه کسب و …. از همین رو در خصوص تولید و طراحی بهینه اپلیکیشن های موبایلی پرچمدار است و با ارائه اپلیکیشنهای بسیار تخصصی این مهم را اثبات نموده است !

تیم اجرائی اپلیکیشن در فراتهران در واحدی مجزا فعالیت دارند و تخصصأ در این خصوص تحقیق و تولید می نمایند تا بتوانند دقیقأ عطف نظر کارفرمایان خود ساختاری اختصاصی و کاربر پسند ایجاد نمایند .

 

 

 

 

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

با ساخت یک اپلیکیشن گوشی مناسب می‌توانید از محبوبیت بی‌نظیر اپلیکیشن‌های گوشی کمال استفاده را ببرید و به مشتریان خود خدمات سریع و با کیفیتی را ارائه دهید. بدین ترتیب مشتریان نیز همواره به شما وفادار خواهند بود و از خدمات شما بهره‌مند خواهند شد.

طراحی اپلیکیشن : همان طور که قابل مشاهده می باشد روز به روز بر تعداد کاربران دستگاه های هوشمند نظیر تلفن های همراه و تبلت ها افزوده می شود از این رو امروزه عبارت اپلیکیشن یا به اصطلاح ” اپ ” رواج بسیاری یافته است . در واقع منظور ما از اپلیکیشن ، نرم افزارهایی می باشد که به شکل end user طراحی شده اند . هم چنین لازم به ذکر است بدانید نرم افزار های پر طرفدار همانند ورد ، گوگل کروم و فایر فاکس و کلیه بازی های رایانه ای جزء اپلیکیشن ها به حساب می آیند .

طراحی اپلیکیشنطراحی اپلیکیشن

به صورت روزانه طراحی اپلیکیشن های متعددی برای طراحی اپلیکیشن موبایل با موضوع های گوناگون انجام می گردد . بسیاری از مدیران کسب و کار ها و فعالیت های حرفه ای برای ارائه ی هر چه بهتر خدمات و محصولات خود رو به راه اندازی طراحی اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن موبایل-طراحی اپلیکیشن اندروید-طراحی اپلیکیشنIOS آورده اند . به طور مثال می توان به نرم افزار های بانک های سراسر کشور اشاره نمود . یکی از مهم ترین و بزرگترین سازمان ها در حوزه ی ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل برای شبکه های اجتماعی می باشند چرا که اهمیت در دست داشتن اپلیکیشن را به خوبی درک نموده اند و نهایتا کاربران بسیاری را از این طریق جذب نموده اند . حجم موفقیت از طریق طراحی اپلیکیشن به حدی رسیده است که شبکه اجتماعی معروفی همانند اینستاگرم تمامی خدمات خود را از طریق نرم افزار یا اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

طراحی اپلیکیشن موبایل-اندروید-IOS

برخی امکانات طراحی اپلیکیشن :

  1. کاربران به آسانی می توانند به خدمات و کالا های شما دسترسی کامل داشته باشند .
  2. عرضه ی کالا های شما به سهولت در عرصه ی جهانی عرضه می گردد .
  3. توانایی قرار دادن اطلاعیه های گوناگون در نرم افزار
  4. وجود امکان اختصاص بخشی از نرم افزار به گالری کالا ها
  5. وجود امکان خرید و فروش و پرداخت آنلاین در طراحی اپلیکیشن
  6. توانایی بر قرار نمودن ارتباط با کاربران تان از طریق اپلیکیشن
  7. وجود امکان استفاده از صدا ، متن و ویدئو در راستای به حداکثر رساندن میزان انتقال مفاهیم نرم افزار به مشتریان
  8. وجود امکان ارتباط دو طرفه و محاوره ای با کاربران نرم افزار
  9. اپلیکیشن های موبایل که جذابیت کافی را داشته باشند با سرعت بالایی توسط استفاده کنندگان پخش و توزیع می گردند .
  10. این ابزار ها را می توان به آسانی و با حداقل هزینه میان شمار بالایی از کاربران از طریق اینترنت یا بلوتوث پخش کرد .
  11. قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه هوشمند با دو حالت نیازمند اینترنت و عدم نیاز به اینترنت ( آنلاین و آفلاین )

 

طراحی منعطف و کاربر پسند

مهم نیست برنامه های مارا روی یک گوشی کوچک نصب کنید یا روی یک تبلت بزرگ، برنامه های ما طوری بهینه سازی شده اند که برروی طیف وسیعی از دستگاه ها به صورت مناسب اجرا شوند و ایجاد کننده ی یک حس خوب و کاربر پسند برای مخاطبین باشند. ما در طراحی محیط کاربری از جدید ترین مفاهیم طراحی دنیا استفاده می کنیم تا تجربه کار با یک اپلیکیشن پارسی با استانداردهای جهانی را برای شما فراهم نماییم.

 

کد‌نویسی برنامه‌ها

تیم طراحی اپلیکیشن فراتهران با سال ها تجربه، با بهره گیری از استانداردها و متد های روز برنامه نویسی امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار شما را متناسب با توسعه و تحول کسب و کار شما فراهم می آورد.

ارایه سرویس های تحت وب ما، شما را از ارایه سفارشات خود به شرکت های مختلف بی نیاز کرده و سبب یکپارچگی نرم افزار ها می شود.ما با کد نویسی اصولی و بهینه تجربه ی یک اپلیکشن روان و پاسخگو را برای شما و مشتریانتان فراهم خواهیم کرد.

 

خدمات و پشتیبانی مستمر

تیم طراحی اپلیکیشن فراتهران بر اهمیت زمان در پروژه های شما واقف است و با تیم متخصص و دایمی خود با ارایه خدمات حتی در روزهای تعطیل آماده ارایه خدمات به کاربران خود می باشد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با توجه به تغییرات در کسب و کار خود بتوانید اپلیکیشن های خود را متناسب با نیاز روز و تکنولوژی های جدید بروز رسانی نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.